بازدید از سه مرکز خانه فرهنگ دیجیتال در خراسان شمالی

خانه فرهنگ و دیجیتال قمر بنی هاشم

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ http://khanehdigital.lxb.ir خوش آمد میگویم ... آهن آبدیده را زنگ عوض نمی کند / چهره انقلاب را جنگ عوض نمی کند/به دشمن علی بگو به کوری دو چشمتان / پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی کند . . . دهه فجر مبارک. می‌اندازند..

 

 

 

شیرازیان در این بازدیدها بر استفاده بهینه از فضای مجازی و برگزاری دوره های آموزشی به منظور بهره برداری بهتر از اینترنت در راستای توسعه فرهنگ اسلامی تأکید کرد.

 

 

 

بنابر این گزارش این سه مرکز به همراه مرکز دیجیتال «علی بن ابیطالب» بجنورد، همزمان با فرا رسیدن دومین سالروز ورود خوش یمن مقام معظم رهبری به این استان در 19مهر، با حضور «حجت الاسلام ارباب سلیمانی» دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و  هنری مساجد کشور و جمعی از مسئولان اجرایی استان به طور رسمی افتتاح شد.

 

 

 

این گزارش حاکی است؛ اجرای این طرح با اعتبار حدود 900 میلیون ریال و برای تهیه اقلامی همچون سیستم رایانه، سخت افزارهای دیجیتالی، نرم افزار های مختلف، جدیدترین بازی های رایانه ای و منابع علمی  و مقاله های الکترونیکی صورت گرفت.

 

 

 

گفتنی است؛ خانه های فرهنگ دیجیتال در اماکنی نظیر موسسات قرآنی، کانون فرهنگی و هنری مساجد، کتابخانه های عمومی و دانشگاه ها و به منظور ارائه خدمات شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده و  این مراکز خدماتی همچون ارائه نرم افزارهای رایانه­ای، اینترنت پاک، بازی های رایانه­ای، معرفی و ارائه محتواهای دیجیتال مناسب برای تلفن همراه و انتشار آنها از طریق آنتن بلوتوث نصب شده در مرکز، خدمات الکترونیک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به اهالی فرهنگ ارائه داده و نیز سایر خدمات الکترونیک دستگاه­های دولتی در جهت فرهنگ سازی صحیح فنآوری اطلاعات در کشور و  نیز برگزاری دوره های مختلف آموزشی به صورت حقیقی و مجازی را ارائه می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:,

] [ 16:14 ] [ مهدی عبدی ]

[ ]